Uitbesteden
Samen presteer je beter
Als je structureel veel te veel uren draait. Als je eigenlijk met je hoofd niet helemaal bij die klant zit omdat je hoofd zo vol zit met andere dingen. Als er van alles blijft liggen omdat iedereen te druk of die ene persoon overal tegelijk moet zijn… tja, dan wordt het misschien toch tijd om in te grijpen.
Niet alleen als je directeur/eigenaar bent trouwens, we werken net zo vaak voor grote projectorganisaties die juist de backoffice missen omdat ze overkoepelend werken. Je kunt ons vragen om dingen te automatiseren zodat het makkelijker wordt. Maar je mag ons ook gerust vragen om strategisch onderdeel uit te maken van je bedrijf of organisatie. Juist daar zit onze kracht!
- Dat wij je administratie doen, je btw-aangiftes of je inbox.
- Of dat we je mailtjes beantwoorden alsof we bij jou op locatie zitten
- Dat we relaties uitnodigen of je klanten voorzien van benodigde materialen.
- We kunnen teksten nakijken, meetings plannen of je social media beheren.
‘Altijd anders ingevuld. Maar altijd zo’n opluchting als het geregeld is’
Onze kracht:
dat we niet alleen uitvoeren, maar ook betrokken zijn en willen zijn. We willen weten wat er speelt zodat een vraag ook direct wordt beantwoord, juist zonder dat jij er weer aan te pas moet komen. Als dat super technisch is, duurzaamheid-gerelateerd of in de hoek zit van de energietransitie, dat maakt het voor ons alleen maar leuker!
Afwachten of ingrijpen?
De vraag is vaak niet óf er moet worden uitbesteed, maar wat en wanneer.
Dat wanneer is vaak wel helder; zo snel mogelijk. Want je wilt nieuwe relaties niet laten wachten. Bestaande klanten niet aan het lijntje houden. Het is handig als facturen eruit gaan voordat er weer moet worden betaald.
Het is nóg fijner als dat geregeld is zonder ellenlange inwerkperiode. Dat iemand gewoon meedraait en dat je dus ook niet voor elke wissewasje gebeld gaat worden.
Onze plus is dat we véél kunnen en diep in de inhoud duiken. We horen veel, zien veel, kennen veel systemen, tools én de juiste mensen.
Dat maakt het juist makkelijk om in drukke tijden ook andere taken bij ons neer te leggen. Maar dan is het wel handig om nu zo snel mogelijk te starten.
Kennismaken
De eerste stap is kennismaken. Inventariseren. Wat willen jullie en wat kunnen wij?
Opstarten
De tweede stap is de offerte akkoord, afspraken zwart op wit, afstemmen en overdragen.
Actie
Stap drie is knallen en dan zijn we ook los. Vól erin zodat wij in no time zijn bijgepraat.
Afspreken?
Bel: 06 55 77 67 67
of mail: contact@businesscomfort.nl
“Samen de wind eronder!”
Resultaat
Onze vaste klanten, zowel de stichtingen, projectorganisaties als groot geworden zelfstandigen noemen bijna allemaal dat het zo goed voelt. Dat ze weer creatief zijn. Dat ze zich wakkerder voelen – en privé beter slapen. Het stróómt weer, zeggen ze. Wij noemen het flow. Maar we bedoelen hetzelfde. Lekker hé?
Dit kunnen we beloven:
Altijd een positieve en snelle reactie op inkomende mails
Geen onrust meer over achterstallige administratie en Q aangiftes
Tijd voor ideeën, nieuwe producten en nakomen beloftes.
Klanten en relaties voelen zich gewaardeerd, de marketing draait, je bedrijf kan groeien in flow!
Alles helder en duidelijk gedocumenteerd, iedereen weet waar hij/zij aan toe is.
Samen hebben we meer kennis en krijg je sneller wat voor elkaar.
Duidelijke verdeling van taken, betere sfeer & communicatie.
Alles altijd up to date en running, rust in het team, voortgang in het project. Everybody happy!
Klanten komen binnen met de vraag: kunnen jullie dit voor ons doen? Niet veel later is het dan: ‘regel het maar’. Ons werk draait om vertrouwen.