Samen staan we sterk!

Je hoeft het niet alleen te doen! Bekijk onze diensten.

 

 

Slimmer werken i.pv. harder

Door die werkzaamheden uit te besteden waar jij niet blij van wordt, geeft ruimte voor de projecten waar jij ondernemer voor bent geworden. Geef jouw creativiteit en skills alle ruimte voor groei.

Van alleen, naar samen sterk!

1. Kennismaking

Om goed te kunnen samenwerken is het belangrijk om eerst een kennismakings-gesprek te plannen. Hierin bespreken we jouw zoekvraag en alle mogelijkheden die wij daarin kunnen bieden. Maar het aller belangrijkste hierin is kijken of wij een klik hebben samen.

h

2. Vastleggen samenwerking

Als we naar elkaar een dikke YES hebben uitgesproken zullen we de samenwerking vastleggen. Ja hoe leuk we elkaar ook vinden, het is goed om zaken zwart op wit te zetten. We sturen een welkomstbericht met onze werkwijze, de OVO en algemene voorwaarden. 

A

3. Aan de slag

En dan na het formele stuk, gaan we knallen samen. We zullen zo snel mogelijk de werkzaamheden eigen maken, een planning maken en zorgen dat alles goed goed wordt vastgelegd in bv Asana. Zo is iedereen op de hoogte van de doelen, plannen en status van lopende acties.  

‘Alleen ga je sneller, samen kom je verder’

Mogelijkheden (Diensten)

Klantenservice

Inbox beheer

Community beheer

Social media beheer

Telefoonservice

Customer Journey

Technisch support

Website ontwerp

Websitebeheer

Koppelingen tussen programma’s

E-mailmarketing

Leeromgeving

Administratie

Financiële adminstratie

Kwartaalaangiftes

Procesoptimalisatie

Secretariële ondersteuning

Overige administratie

Redactiewerk

Grammatica

Stijl van de tekst

Spelling

Inconsistenties

Opbouw van de tekst

Planning & Organisatie

Evenementen 

Trainingen en cursussen

Vergaderingen

Business Management

Opzetten Asana management tool

Zichtbaarheid

Social media planning

Website

Mailing

Fotografie

Canva

10 redenen om het niet meer alleen te doen…

10. Altijd een positieve en snelle reactie op inkomende mails.

9. Geen onrust meer over achterstallige administratie en Q aangiftes.

8. Weer tijd hebben om te mijmeren en nieuwe producten te ontwikkelen.

7. Samen hebben we meer kennis en krijg je sneller wat voor elkaar.

6. Weer volledig genieten van je vakantie ipv doorwerken op het strand.

5. Expertise in huis, niet alle ballen in de lucht hoeven houden.

4. Alles helder en duidelijk gedocumenteert, iedereen weet waar die aan toe is.

3. Alles altijd up to date en running, rust in je hoofd.

2. Verhoogde veerkracht, minder kwetsbaarheid voor individuele uitval.

1. Meer focus op groei, minder afleiding door operationele taken.